У активности „Математичке приче“ ученици шестог разреда су са наставницом математике Надеждом Чолић реализовали радионицу која је за циљ имала развијање маште, јачање заједништва, ненасилне комуникације и толеранције. Ученици су, по узору на научено у школи у Шпанији имали следеће улоге у групи: записничар, менаџер, говорник и штопер. Ученици су вежбали да одговорно обављају своје улоге у групи, поштују правила игре, успешно сарађују са члановима групе, као и да вежбају поштовање и толеранцију. Уз тиху музику у позадини и јасно ограничено време за израду задатка, атмосфера је била радна, весела и подстицајна. Ученици су имали задатак да на основу насумично извучених предмета осмисле причу која је смислена.
У активности „Олимпијада игара“ ученици 2. и 4. разреда са учитељицама Тамаром Остојић Грегус и Дином Заварко су јачали заједништво, ненасилну комуникацију, међувршњачку подршку и толеранцију.
Ученици су играли следеће игре:
- Танграм
- Еурека
- Игра меморије
- Тако, Цица, Коза, Сир, Пица
- Уочи га
- Џангл спид
У трећој активности под називом „Принцеза у папирној кеси“ која се реализовала у школској библиотеци, ученици 2. 3. и 4. разреда са учитељицама Тамаром Остојић Грегус, Снежаном Станојловић, и Дином Заварко. У радионици су учествовали и ученици 6. разреда (асистенти), као и библиотекарка Марија Божић и наставници који су били посматрачи активности. Кроз активност ученици су вежбали емпатију, толеранцију и међувршњачку сарадњу и све то кроз организован групни рад. Бајку су слушали, одговарали на питања, активно учествовали у дискусији и радионицу завршили креативним изражавањем. Ученици старијих разреда су успешно обављали своју улогу помагача, прилазили групама док су радиле, подсећали на задатак и водили рачуна о концентрацији и дисциплини.
У оквиру промоције школских секција „Фер плеј тим“ и „Мали волонтери“ за циљ смо имали подстицање ненасилне комуникације, филантропије, добровољне помоћи другима, као и неговање спортског духа, поштовања противничке екипе, спортско подношење пораза и толеранције. Путем промоције ових секција, желимо да подстакнемо већи број ученика да се следеће школске године прикључе. Као наредни задатак чланова секција је била помоћ у организацији хуманитарног концерта „За Петру и Веру“ у школи.
На часу енглеског језика која је за циљ имала вршњачко подучавање, у четвртом разреду гости предавачи су били ученици 5-1 одељења. Кроз вршњачко подучавање млађи ученици су, поред учења нових речи и израза и вежбања граматике научили како да побољшају сарадњу у оквиру групе и важност тимског рада. Старији ученици предавачи су се упознали са корацима у припремању и извођењу часа и критеријумима оцењивања. Међусобном сарадњом ученици су подстицали једни друге и значајно утицали на успостављање и одржавање позитивне дисциплине на часу.