Наставница Надежда је одржала радионицу у 6 – ц одељењу. Циљ радионице је био упознавање ученика са знаменитостима и лепотама Србије. У оквиру радионице ученици су, кроз занимљив квиз имали прилику да провере колико су информација о Србији запамтили. На крају радионице показали смо основне кораке народног кола, а након тога су нама ученици и наставница Тере показали фламенко- традиционални плес Шпаније. Час се завршио у добром расположењу свих присутних.
Даље у току дана посматрали смо час математике у 1 одељењу. Учитељица Рахел је била задужена за презентовање наставних садржаја а асистент је помагала око техничких детаља. Ученици су седели по групама, али су радили сви исту врсту задатка. Учитељица је користила паметну таблу, удџбеник, моделе. Подстицала је менталну активност код ученика. На основу повратне информације, ученици су унапређивали знање и вредновали своје задатке. Смењивала је активности и задатке различитих нивоа тежине. Сви ученици су активно учествовали на часу.
Наставник на почетку часа у 2 – а одељењу распевава ученике тако што прозвани ученик певајући пожели добро јутро неком од ученика. Деца седе у полукругу у столицама са покретним сталком за писање. Потом техником body percussion певају Ц-дур лествицу. Понављају уз музику и покрет хип хоп тачку коју изводе у оквиру пројекта за очување валенсијанског језик који финансира валенсијанска покрајина. Након тога су сели у круг и играли игру Музички сат кроз коју увежбавају слух, осећај за ритам и динамику.
Наставница Надежда Чолић је одржала другу радионицу, овога пута у 6 – а одељењу. Ученици су били мање стидљиви него на претходном часу. Радионица је била веома успешна.
Посматрали смо и активност у кабинету роботике код наставника Пепеа. Ученици и наставник су детаљно показали и објаснили мале роботе које су направили на претходним активностима. Наставник је показао платформу code.org коју користе за роботику и друге предмете а која је применљива и у нашој земљи. Платформу примењују наставници широм света. Наставник је објаснио да кабинет за роботику повремено користе и ученици из оближње средње школе јер им недостаје опрема. Све време смо размењивали искустава из ове области и правили паралеле између роботике у њиховој школи и рачунарске секције у нашој школи. Ученици ове школе су веома успешни у овој области и учествовали су на Олимпијади, такмичењу светског нивоа и остварили значајан резултат.
Наставник музичке културе Виктор одржао је исту активност као и на трећем часу, овога пута у 2 – б одељењу. Као и у претходном одељењу час је био веома успешан.