Прва недеља мобилности -среда

Данашњи час  Валесијанског језика је одржан у сали. Наставница је кроз игру, песму са децом поновила оно што су радили прошли час и научили су нове речи. Одлично је повезала песму и игру са градивом (Пустила је песму укојима се користе речи које треба да понове уз коју су деца играла и певала заједно са њом, користила је  обруче разних боја за игру вруће столице за учење боја). Она је такође учествовала, заједно са децом у игри и песми. Сви су уживали. Часу је присуствовао дечак са тешкоћама у развоју. Њега је довео његов пратилац и сво време дискретно био уз њега. Дечак се играо са другом децом и уживао је. Наставница је завршила час са вежбом опуштања.

На часу књижевности наставница је користила квиз за понављање градива. Деца су била подељена у групе. Столови су били распоређени по четири или пет столова заједно. На сваком столу стоји папир залепљен са улогом ученика у групи (ко смирује, ко одговара, ко води рачуна о времену које имају за договор, ко записује) и ученици те улоге испуњавају. Овај начин рада се примењује често у настави на другим часовима. На часу је владала радна атмосфера, деца су била опуштена и радила су своје задатке.

Родитељски дан је организован тако да су деца изашла у школско двориште, сваки разред у пратњи свог наставника, у ком је била постављена бина. На бини је био младић који је код њих познат деци. Пуштао је музику и показивао покрете деци које су они понављали за њим. Игри су се прикључили наставници, а родитељи су уживали гледајући своју децу. На крају су деца из школе извела своју тачку уз музику.

На часу  Валесијанског језика  је био задатак да деца обогате речник речима које им требају у свакодневном животу. Данас су кроз игру учили речи које им требају за обављање куповине. Опет су деца била подељена у групе. Једна група је била каса, две групе су купци, а две продавци. Од реквизита су имали пластичне имитације воћа и поврћа и колица за куповину.

На  часу веронауке ученицима су пуштани кратки филмови са темом из Библије после чега су деца одговарала на питања наставнице и давала своје мишљење.

На часу математике тема је била прави и неправи разломци и претварање неправих разломака у мешовити број. Неколико примера је наставница урадила заједно са ученицима  а затим су добили да решавају задатке самостално из књиге.

Представљање наше школе је било заказано за 14 часова. Било је присутно доста наставника. Презентација је била на енглеском и шпанском језику, тако да су и наставници који не разумеју енглески могли да знају о чему причамо. Слушали су нас пажљиво. После презентације ми смо одговарале на питања наставника.

После презентације смо обишле школску башту у оквиру које се налази и пластеник.

Scroll to Top